Jak podał Puls Biznesu, spółka LINK4 w ostatnim czasie odnotowuje zwiększony wolumen sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych. Jak wskazuje gazeta, wieloletnie działania reklamowe ubezpieczyciela w końcu przynoszą efekty. W świadomości Polaków LINK4 jest postrzegany jako tani podmiot. — To bardzo dobry czas dla sprzedaży polis przez telefon czy internet. Podwyżki spowodowały, że klienci zaczęli intensywnie szukać najbardziej atrakcyjnej cenowo oferty. W ten sposób trafiają do nas — wyjaśnia Agnieszka Wrońska, prezes LINK4.
Artykuły powiązane

ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku
W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...

VAT w odszkodowaniu z OC – decyzja Sądu Najwyższego przesunięta na wrzesień
Sąd Najwyższy odroczył do 24 września 2025 roku podjęcie uchwały, która miała rozstrzygnąć, czy podatek VAT powinien być...

Zastrzeżony PESEL a ubezpieczenie OC – koniec z polisami na cudze dane
Od 27 listopada 2025 roku w życie wejdą przepisy, które umożliwią ubezpieczycielom sprawdzanie, czy numer PESEL osoby ub...