bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
LINK4 nie chce być kojarzony jedynie z ubezpieczeniami komunikacyjnymi i wprowadza nową markę LINK4 Mama

LINK4 nie chce być kojarzony jedynie z ubezpieczeniami komunikacyjnymi i wprowadza nową markę LINK4 Mama

Dodano: 2018-05-22

LINK4 na konferencji prasowej w Teatrze Polskim zaprezentował swoja nową markę LINK4 Mama. Stoi za nią pakiet ubezpieczeń dedykowanych dzieciom i rodzicom. ZU chce w ten sposób pomóc rodzicom pokonać lęki związane z posiadaniem dziecka.  

Artykuły powiązane

ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku

W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...

VAT w odszkodowaniu z OC – decyzja Sądu Najwyższego przesunięta na wrzesień

Sąd Najwyższy odroczył do 24 września 2025 roku podjęcie uchwały, która miała rozstrzygnąć, czy podatek VAT powinien być...

Zastrzeżony PESEL a ubezpieczenie OC – koniec z polisami na cudze dane

Od 27 listopada 2025 roku w życie wejdą przepisy, które umożliwią ubezpieczycielom sprawdzanie, czy numer PESEL osoby ub...