KUKE zostało uhonorowane Godłem Firma Przyjazna Klientowi w roku 2018. Najwyżej ocenione w badaniu kompetencje KUKE to m.in. warunki i kompleksowość oferty, rzetelność i wiarygodność oraz kompetencje i uprzejmość pracowników. W imieniu spółki – podczas uroczystej gali – nagrodę odebrał Tomasz Ślagórski, wiceprezes KUKE.
Artykuły powiązane
Przełomowy wyrok w Londynie – koniec miliardowego sporu o samoloty przejęte przez Rosję
11 czerwca 2025 r. Wysoki Trybunał Sprawiedliwości w Londynie (High Court of Justice) ogłosił precedensowy wyrok w spr...
Liczba wypadków spowodowanych przez zagranicznych kierowców w Polsce spada
Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (PBUK) przedstawiło najnowsze dane dotyczące wypadków drogowych z ud...
ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku
W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...