bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Kotecka: Chcemy być tam, gdzie klienci mogą w prosty sposób skorzystać z naszych usług

Kotecka: Chcemy być tam, gdzie klienci mogą w prosty sposób skorzystać z naszych usług

Dodano: 2017-10-10

W przeciągu dwóch lat Link4 może dwukrotnie zwiększyć przypis składki, osiągając na koniec 2017 r. 1 mld zł przypisu. Jak podkreśla w wywiadzie z Rzeczpospolitą Patrycja Kotecka, dyrektor marketingu w zakładzie ubezpieczeń, jedną z przyczyn tego wzrostu jest efektywne wykorzystanie narzędzi reklamowych i marketingowych.

Patrycja Kotecka wyjaśniła, że towarzystwo stawia na kampanie łączące wiele kanałów komunikacji, przy czym szczególny nacisk jest stawiany na aktywność w internecie poprzez stałą obecność w tej przestrzeni i wykorzystywanie potencjału internetowych wyszukiwarek i porównywarek ubezpieczeń.

Artykuły powiązane

Naruszenie RODO – czy zawsze obowiązuje kara finansowa?

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w wyroku z 26 września 2024 r. (sygn. C-768/21) orzekł, że organ ochr...

Podejrzenie popełnienia przestępstwa nie wystarcza do dyscyplinarki

Sąd Okręgowy w Sieradzu, w wyroku z 10 lipca 2024 r. (sygn. akt IV Pa 80/24), orzekł, że pracodawca może rozw...

Kolejne wyłudzenia od ubezpieczycieli, tym razem o wartości 7 mln zł

Prokuratura Rejonowa Katowice-Południe skierowała do sądu akt oskarżenia przeciwko siedmiu osobom, oskarżonym o wyłu...