bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Kotecka: Chcemy być tam, gdzie klienci mogą w prosty sposób skorzystać z naszych usług

Kotecka: Chcemy być tam, gdzie klienci mogą w prosty sposób skorzystać z naszych usług

Dodano: 2017-10-10

W przeciągu dwóch lat Link4 może dwukrotnie zwiększyć przypis składki, osiągając na koniec 2017 r. 1 mld zł przypisu. Jak podkreśla w wywiadzie z Rzeczpospolitą Patrycja Kotecka, dyrektor marketingu w zakładzie ubezpieczeń, jedną z przyczyn tego wzrostu jest efektywne wykorzystanie narzędzi reklamowych i marketingowych.

Patrycja Kotecka wyjaśniła, że towarzystwo stawia na kampanie łączące wiele kanałów komunikacji, przy czym szczególny nacisk jest stawiany na aktywność w internecie poprzez stałą obecność w tej przestrzeni i wykorzystywanie potencjału internetowych wyszukiwarek i porównywarek ubezpieczeń.

Artykuły powiązane

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania

RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...