bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Kotecka: Chcemy być tam, gdzie klienci mogą w prosty sposób skorzystać z naszych usług

Kotecka: Chcemy być tam, gdzie klienci mogą w prosty sposób skorzystać z naszych usług

Dodano: 2017-10-10

W przeciągu dwóch lat Link4 może dwukrotnie zwiększyć przypis składki, osiągając na koniec 2017 r. 1 mld zł przypisu. Jak podkreśla w wywiadzie z Rzeczpospolitą Patrycja Kotecka, dyrektor marketingu w zakładzie ubezpieczeń, jedną z przyczyn tego wzrostu jest efektywne wykorzystanie narzędzi reklamowych i marketingowych.

Patrycja Kotecka wyjaśniła, że towarzystwo stawia na kampanie łączące wiele kanałów komunikacji, przy czym szczególny nacisk jest stawiany na aktywność w internecie poprzez stałą obecność w tej przestrzeni i wykorzystywanie potencjału internetowych wyszukiwarek i porównywarek ubezpieczeń.

Artykuły powiązane

Przełomowy wyrok w Londynie – koniec miliardowego sporu o samoloty przejęte przez Rosję

11 czerwca 2025 r. Wysoki Trybunał Sprawiedliwości w Londynie (High Court of Justice) ogłosił precedensowy wyrok w spr...

Liczba wypadków spowodowanych przez zagranicznych kierowców w Polsce spada

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (PBUK) przedstawiło najnowsze dane dotyczące wypadków drogowych z ud...

ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku

W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...