bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Kotecka: Chcemy być tam, gdzie klienci mogą w prosty sposób skorzystać z naszych usług

Kotecka: Chcemy być tam, gdzie klienci mogą w prosty sposób skorzystać z naszych usług

Dodano: 2017-10-10

W przeciągu dwóch lat Link4 może dwukrotnie zwiększyć przypis składki, osiągając na koniec 2017 r. 1 mld zł przypisu. Jak podkreśla w wywiadzie z Rzeczpospolitą Patrycja Kotecka, dyrektor marketingu w zakładzie ubezpieczeń, jedną z przyczyn tego wzrostu jest efektywne wykorzystanie narzędzi reklamowych i marketingowych.

Patrycja Kotecka wyjaśniła, że towarzystwo stawia na kampanie łączące wiele kanałów komunikacji, przy czym szczególny nacisk jest stawiany na aktywność w internecie poprzez stałą obecność w tej przestrzeni i wykorzystywanie potencjału internetowych wyszukiwarek i porównywarek ubezpieczeń.

Artykuły powiązane

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego

Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...

Rosnące zainteresowanie prywatnymi ubezpieczeniami zdrowotnymi – podsumowanie roku 2024

W 2024 roku Polacy wydali na prywatne ubezpieczenia zdrowotne aż 2,3 miliarda złotych, co oznacza wzrost o 35,3% w p...