Banki i firmy ubezpieczeniowe będą mogły wziąć udział w tegorocznej edycji Konkursu e-Commerce Polska awards. Organizatorem konkursu jest Izba Gospodarki Elektronicznej.
Konkurs skierowany jest do przedstawicieli małych, średnich i dużych sklepów oraz platform internetowych, których dynamiczny rozwój technologii oraz zmieniające się preferencje i oczekiwania współczesnych klientów zmusza do nieustannej weryfikacji i ulepszania swoich platform, produktów i przede wszystkimi komunikacji z odbiorcami.
– Nowe kategorie w Konkursie pozwalają na wyróżnienie sektorów biznesu, które już od jakiegoś czasu funkcjonują na rynku e-gospodarki jako niezwykle sprawne podmioty, w wielu wymiarach nawet wyprzedzają regularne organizacje e-commerce – mówi Dorota Bachman, Prezes Zarządu e-Izby.
– Dlatego formuła e-Commerce Polska awards 2016 została poszerzona o kategorię “Najbardziej cyfrowy bank” oraz “Najbardziej cyfrowy ubezpieczyciel” – dodaje Bachman.
Poza każdym sklepem online, w Konkursie mogą wziąć udział banki i ubezpieczyciele, którzy działają w obszarze cyfrowych technologii. Banki i zakłady ubezpieczeń mogą zgłosić się w jednej dedykowanej dla siebie kategorii do 5 września 2016 r.
W dniu 20 października 2016 r. zostanie opublikowana lista nominowanych w poszczególnych kategoriach. Natomiast uroczysta Gala odbędzie się 17 listopada 2016 r. Podczas niej ogłoszeni zostaną laureaci Konkursu.
Celem Konkursu jest nagradzanie podmiotów gospodarki cyfrowej, które w najlepszy i najszybszy sposób dostosowują się do zmian, jakie zachodzą na współczesnym rynku.
Więcej szczegółów dotyczących Konkursu dostępne są pod adresem: http://ecpawards.pl/