Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów 13 września br. wydał kolejną decyzję o nałożeniu kary pieniężnej na przedsiębiorcę, który w swojej praktyce wykonywał połączenia telefoniczne do konsumentów dla celów marketingu bezpośredniego pomimo niedysponowania uprzednią zgodą tych osób na ww. działania. Organ kontroli uznał taką działalność za praktykę naruszającą zbiorowe interesy konsumentów.
Artykuły powiązane

Spotkanie z Polską Izbą Ubezpieczeń dotyczące projektu rekomendacji w zakresie dystrybucji ubezpieczeń
3 kwietnia 2025 roku w siedzibie Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego odbyły się rozmowy z przedstawicielami Polskiej Iz...

Problemy z e-Doręczeniami, a terminy podatkowe
Ministerstwo Finansów wyjaśniło w komunikacie, że o dochowaniu podatkowego terminu w systemie e-Doręczenia decyduje data...

Sąd: Dyscyplinarka za brak badań była nieuzasadniona
Sąd Rejonowy w Człuchowie (wyrok z 20 grudnia 2024 r., sygn. akt IV 471/24) uznał, że pracownica nie naruszyła pods...