Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów 13 września br. wydał kolejną decyzję o nałożeniu kary pieniężnej na przedsiębiorcę, który w swojej praktyce wykonywał połączenia telefoniczne do konsumentów dla celów marketingu bezpośredniego pomimo niedysponowania uprzednią zgodą tych osób na ww. działania. Organ kontroli uznał taką działalność za praktykę naruszającą zbiorowe interesy konsumentów.
Artykuły powiązane

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 2
Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...

Ubezpieczenie OC pracowników i członków zarządu nie jest kosztem spółki
Naczelny Sąd Administracyjny w wyroku z dnia 23 lipca 2025 r. (sygn. akt II FSK 1402/22) orzekł, że składki na ube...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 1
Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących d...