bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Orzeczenia
Klientowi wprowadzonemu w błąd ws. polisolokaty należy się także odszkodowanie

Klientowi wprowadzonemu w błąd ws. polisolokaty należy się także odszkodowanie

Dodano: 2016-10-06
Publikator: Sąd Okręgowy w Łodzi

Sąd Okręgowy w Łodzi w wyroku z dnia 5 sierpnia 2016 r. (sygn. akt III Ca 642/16) orzekł, że klient, który miał zamiar założenia tradycyjnej lokaty bankowej, a następnie został nakłoniony przez pracownika banku do zawarcia umowy ubezpieczenia z ubezpieczeniowymi funduszami kapitałowymi, może domagać się nie tylko zwrotu wpłaconych pieniędzy. W takiej sytuacji bank powinien zapłacić także odsetki, które klient mógłby zarobić, gdyby ulokował pieniądze na tradycyjnej lokacie.

Artykuły powiązane

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania

RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...