bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Analizy i raporty
Klient wrażliwy – praktyki na czasy po pandemii

Klient wrażliwy – praktyki na czasy po pandemii

Dodano: 2021-05-31
Publikator: Polska Izba Ubezpieczeń

W czasie pandemii działania zakładów ubezpieczeń były inspirowane m. in. określonymi wymogami lub rekomendacjami regulatorów i instytucji nadzorczych. Rynki poszczególnych krajów również odpowiadały własnymi rekomendacjami proklienckich działań. Zestaw rekomendacji opracowała także Polska Izba Ubezpieczeń.

Artykuły powiązane

Ułatwienie zawierania codziennych umów dzięki systemowi teleinformatycznemu – nowelizacja ustawy

Projekt ustawy zakłada wprowadzenie nowego systemu teleinformatycznego, który ma wspierać zawieranie i przechowywanie po...

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania

RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...