bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Klienci docenili ubezpieczenie turystyczne Warty

Klienci docenili ubezpieczenie turystyczne Warty

Dodano: 2016-10-04

W badaniu przeprowadzonym w ramach projektu Programu Konsumencki Lider Jakości ankietowani konsumenci zdecydowali, że ubezpieczenia turystyczne Warty zasłużyły na złote godło Konsumencki Lider Jakości.

Konsumencki Lider Jakości 2016 to ogólnopolski, promocyjny program konsumencki, prowadzony przez redakcję Strefy Gospodarki – dodatku dystrybuowanego wraz z Dziennikiem Gazetą Prawną. Celem rankingu jest wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku.

Respondenci, biorący udział w badaniu (22,2 proc.), uznali ubezpieczenie turystyczne Warty za najlepsze na rynku. Tym samym, Warta uzyskała najlepszy wynik wśród zakładów ubezpieczeń. Drugi wynik w badaniu wyniósł 16,1 proc., a trzeci 15,6 proc. Konsumenci przede wszystkim zwracali uwagę na konkurencyjne ceny adekwatne do poziomu ochrony oraz krótki czas od zgłoszenia szkody do wypłaty odszkodowania.

Artykuły powiązane

O odszkodowaniu z OC decyduje rzeczywisty wydatek, a nie hipotetyczny kosztorys – wyrok SN

Sąd Najwyższy w uchwale z 11 września 2024 r. (sygn. akt III CZP 65/23) uznał, że odszkodowanie z OC sprawcy wypadku pow...

Analiza rynku ubezpieczeń w pierwszej połowie 2024 r.

Polska Izba Ubezpieczeń opublikowała dane dotyczące sytuacji rynku ubezpieczeń w pierwszym półroczu 2024 r. W pierwszej...

Niemal 1,5 mln złotych kary dla spółki medycznej po ataku hakerskim

Spółka American Heart of Poland SA została ukarana prawie 1,5 mln złotych po ataku hakerskim, który ujawnił szczegółowe...