W nowej kampanii Santander Bank Polska pracownicy przedstawieni są jako superbohaterowie. Kampania employerbrandingowa pokazuje, jakich pracowników poszukuje firma i możliwości rozwoju, jakie oferuje. Pracownicy przedstawieni są jako superbohaterowie.
Przedsięwzięcie jest odpowiedzią na wyzwanie, przed jakim stoi Santander Bank Polska przy poszukiwaniu pracowników do obszaru IT, ryzyka, analizy danych i sieci sprzedaży.
– Poszukujemy kandydatów na niezwykle wymagającym i konkurencyjnym rynku pracy. Zależy nam na tym, aby wyróżnić się wśród innych firm, rekrutujących osoby o podobnych profilach, a także zbudować pozytywne skojarzenia z marką. Projektując kampanię skierowaną do naszych potencjalnych kandydatów, chcieliśmy pokazać, że doceniamy codzienną pracę każdej osoby zatrudnionej w firmie i wiemy, że za spektakularnymi sukcesami stoi „zwykła”, sumienna praca. Dla nas osoby, które ją wykonują, są wzorem do naśladowania i bohaterami codzienności, na których zawsze możemy polegać. To właśnie o nich i dla nich jest ta kampania – mówi Marta Pszczółkowska, dyrektor Biura Marki Pracodawcy w Santander Bank Polska.
Za pomysł i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja employerbrandingowa MJCC. Zważywszy na pandemię, wykorzystywane są głównie dostosowane do grup docelowych narzędzia online. Kampania potrwa do połowy lipca. Kolejna jej odsłona zaplanowana jest jesienią.