Polacy wciąż wolą kupować ubezpieczenia w tradycyjny sposób, w placówce lub u agenta – wynika z badania EY „Jak Polacy kupują ubezpieczenia?”. W ten sposób dokonuje zakupu aż 66 proc. ankietowanych. Z kolei 27 proc. szuka informacji wyłącznie z internecie, a 35 proc. kontaktuje się z agentem i jednocześnie sprawdza ofertę w sieci.
Artykuły powiązane
Nowy projekt dotyczący ubezpieczeń upraw rolnych i zwierząt gospodarskich
W dniu 5 listopada 2024 r. na stronie rządu opublikowano informację, że Rada Ministrów przyjęła projekt ustawy o zmian...
Udostępnienie pracowników innej firmie jest z VAT, nawet jeśli było to nieodpłatne
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi, w wyroku z 25 września 2024 r. (sygn. akt I SA/Łd 506/24), stwierdził, że nieodp...
Naruszenie RODO – czy zawsze obowiązuje kara finansowa?
Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w wyroku z 26 września 2024 r. (sygn. C-768/21) orzekł, że organ ochr...