Polacy wciąż wolą kupować ubezpieczenia w tradycyjny sposób, w placówce lub u agenta – wynika z badania EY „Jak Polacy kupują ubezpieczenia?”. W ten sposób dokonuje zakupu aż 66 proc. ankietowanych. Z kolei 27 proc. szuka informacji wyłącznie z internecie, a 35 proc. kontaktuje się z agentem i jednocześnie sprawdza ofertę w sieci.
Artykuły powiązane
W 2023 r. ubezpieczono obroty handlowe o wartości aż 911 mld zł
Polska Izba Ubezpieczeń w dniu 8 kwietnia 2024 r. opublikowała informację zgodnie, z którą w 2023 roku ubezpieczyciele o...
Bezpiecznie zaplanuj majówkę 2024!
Korzystając z jednodniowego urlopu, możesz cieszyć się pięciodniowym wolnym od środy. Tylko czwartek, 2 maja, to dzień r...
Czy pracodawcy muszą usuwać CV kandydatów od razu po rekrutacji? Wyrok NSA
Naczelny Sąd Administracyjny w wyroku z dnia 20 lutego 2024 r. (sygn. akt III OSK 2700/22) orzekł, że pracodawcy mogą pr...