Polacy wciąż wolą kupować ubezpieczenia w tradycyjny sposób, w placówce lub u agenta – wynika z badania EY „Jak Polacy kupują ubezpieczenia?”. W ten sposób dokonuje zakupu aż 66 proc. ankietowanych. Z kolei 27 proc. szuka informacji wyłącznie z internecie, a 35 proc. kontaktuje się z agentem i jednocześnie sprawdza ofertę w sieci.
Artykuły powiązane

Spotkanie z Polską Izbą Ubezpieczeń dotyczące projektu rekomendacji w zakresie dystrybucji ubezpieczeń
3 kwietnia 2025 roku w siedzibie Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego odbyły się rozmowy z przedstawicielami Polskiej Iz...

Problemy z e-Doręczeniami, a terminy podatkowe
Ministerstwo Finansów wyjaśniło w komunikacie, że o dochowaniu podatkowego terminu w systemie e-Doręczenia decyduje data...

Sąd: Dyscyplinarka za brak badań była nieuzasadniona
Sąd Rejonowy w Człuchowie (wyrok z 20 grudnia 2024 r., sygn. akt IV 471/24) uznał, że pracownica nie naruszyła pods...