bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Inicjatywy Concordii Ubezpieczenia z okazji 20-lecia

Inicjatywy Concordii Ubezpieczenia z okazji 20-lecia

Dodano: 2017-10-23

Concordia Ubezpieczenia, w związku z obchodzonym jubileuszem 20-lecia, przygotowała wiele akcji zarówno dla partnerów biznesowych, klientów jak i pracowników.

Ubezpieczyciel przygotował loterię dla wszystkich klientów. Uczestnicy mają możliwość wygrania m.in. voucherów do zrealizowania w biurze podróży Rainbow o wartości 8 tys. zł, toreb podróżnych Wittchen, e-kodów na zakupy w salonach Empik oraz sklepie internetowym Redcoon.pl, a także bonów upominkowych do salonów jubilerskich W. Kruk. Aby wziąć udział w loterii wystarczy wykupić jedno z ubezpieczeń osobowych Concordii. Loteria potrwa do końca roku.

Concordia przygotowała również konkurs dla osób prowadzących gospodarstwa rolne „Moje gospodarstwo 20 lat temu i dziś”. Inicjatywa ta zachęca rolników do dzielenia się swoimi historiami i zdjęciami pokazującymi rozwój ich biznesu na przestrzeni lat. – W ten symboliczny sposób pragniemy podziękować rolnikom za wspólne lata tworzenia z nami historii polskiego rolnictwa – mówi Jacek Smolarek, Prezes Concordia Ubezpieczenia.

– W roku jubileuszowym chcieliśmy podziękować naszym partnerom za 20 lat współtworzenia historii Concordii – powiedział Paweł Zawisza, Członek Zarządu Concordii Ubezpieczenia. Specjalnie dla nich, banków współpracujących z Concordią, zaplanowane zostały specjalne działania m.in. akcja wspierająca kampanię majątku banku. Uczestnicy – reprezentanci banków – zostali poproszeni o wzięcie udziału w ankiecie i udzielenie jak najszybszej odpowiedź na pytania dotyczące Concordii i ubezpieczenia majątku. Pierwszych 10 banków otrzymało nagrodę w postaci certyfikowanych kursów pierwszej pomocy dla wszystkich pracowników.

Concordia przygotowała także półroczny konkurs jubileuszowy skierowany do wszystkich pośredników. Każda nowa polisa zbliżała uczestnika do wygranej. Dotyczy to szczególnie sprzedaży ubezpieczeń na życie, mieszkań oraz dla firm. Konkursowi towarzyszyły wielkie emocje, a ranking zmieniał się z miesiąca na miesiąc.

Artykuły powiązane

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego

Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...

Rosnące zainteresowanie prywatnymi ubezpieczeniami zdrowotnymi – podsumowanie roku 2024

W 2024 roku Polacy wydali na prywatne ubezpieczenia zdrowotne aż 2,3 miliarda złotych, co oznacza wzrost o 35,3% w p...