bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Grupa PZU planuje przetarg dotyczący obsługi mediów społecznościowych

Grupa PZU planuje przetarg dotyczący obsługi mediów społecznościowych

Dodano: 2017-08-23

Grupa PZU planuje przetarg dotyczący obsługi spółek PZU SA i PZU Życie SA w mediach społecznościowych. Ubezpieczyciel zaprosił agencje do składania zapytań przetargowych. Termin na ich nadsyłanie upływa w dniu 29 sierpnia 2017 r. Nie podano jednak, kiedy przeprowadzone zostanie postępowanie przetargowe na wybór agencji do obsługi social media.

Wybrana agencja ma zająć się również wsparciem osób odpowiedzialnych za obsługę social media pod względem strategicznym, technologicznym, narzędziowym, kreatywnym i koncepcyjnym.

W lipcu ubezpieczyciel zapowiedział przetarg dotyczący kompleksowej obsługi public relations wszystkich należących do grupy spółek, m.in. PZU, PZU Życie, PZU Zdrowie, TFI PZU i PZU Fundacja (czytaj więcej: Grupa PZU szuka agencji public relations).

Artykuły powiązane

Ułatwienie zawierania codziennych umów dzięki systemowi teleinformatycznemu – nowelizacja ustawy

Projekt ustawy zakłada wprowadzenie nowego systemu teleinformatycznego, który ma wspierać zawieranie i przechowywanie po...

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania

RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...