bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Grupa PZU planuje przetarg dotyczący obsługi mediów społecznościowych

Grupa PZU planuje przetarg dotyczący obsługi mediów społecznościowych

Dodano: 2017-08-23

Grupa PZU planuje przetarg dotyczący obsługi spółek PZU SA i PZU Życie SA w mediach społecznościowych. Ubezpieczyciel zaprosił agencje do składania zapytań przetargowych. Termin na ich nadsyłanie upływa w dniu 29 sierpnia 2017 r. Nie podano jednak, kiedy przeprowadzone zostanie postępowanie przetargowe na wybór agencji do obsługi social media.

Wybrana agencja ma zająć się również wsparciem osób odpowiedzialnych za obsługę social media pod względem strategicznym, technologicznym, narzędziowym, kreatywnym i koncepcyjnym.

W lipcu ubezpieczyciel zapowiedział przetarg dotyczący kompleksowej obsługi public relations wszystkich należących do grupy spółek, m.in. PZU, PZU Życie, PZU Zdrowie, TFI PZU i PZU Fundacja (czytaj więcej: Grupa PZU szuka agencji public relations).

Artykuły powiązane

ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku

W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...

VAT w odszkodowaniu z OC – decyzja Sądu Najwyższego przesunięta na wrzesień

Sąd Najwyższy odroczył do 24 września 2025 roku podjęcie uchwały, która miała rozstrzygnąć, czy podatek VAT powinien być...

Zastrzeżony PESEL a ubezpieczenie OC – koniec z polisami na cudze dane

Od 27 listopada 2025 roku w życie wejdą przepisy, które umożliwią ubezpieczycielom sprawdzanie, czy numer PESEL osoby ub...