bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Grupa ANG wprowadziła możliwość komunikowania się z klientami w polskim języku migowym

Grupa ANG wprowadziła możliwość komunikowania się z klientami w polskim języku migowym

Dodano: 2021-06-16
Publikator: informacja prasowa

Od połowy czerwca w Grupie ANG działa systemem tłumaczenia języka migowego. Rozwiązanie, przygotowane przez Migam.org, pozwala osobom niedosłyszącym na zdalny kontakt z ekspertami finansowymi.

Dzięki zastosowanej technologii osoby głuche mogą komunikować się zdalnie za pomocą komputera, tabletu czy telefonu z dostępem do Internetu – z urzędami czy firmami. Do grona spółek, które wprowadziły usługę, dołączyła Grupa ANG. Firma udostępniła bezpłatną pomoc tłumacza migowego.  

– Zobowiązaniem branży finansowej wobec swoich klientów jest zapewnienie dostępu do usług i produktów w sposób odpowiedzialny, zrównoważony, bez wykluczania jakiejkolwiek grupy społecznej. Nie chodzi tylko o to, byśmy oferowali przejrzyste, zrozumiałe i proste produkty finansowe, za godziwą cenę, ale także kluczowe jest skupienie się na budowaniu świadomości i zapewnieniu dostępu do nich wszystkim konsumentom. Dlatego też nawiązanie współpracy z Migam i zapewnienie dostępu do wiedzy naszych ekspertów osobom z grup potencjalnie wykluczonych, które mogą być narażone na różne, negatywne dla nich konsekwencje podyktowane zakupem produktów finansowych, było oczywistym krokiem w rozwoju naszej firmy. Dodatkowym argumentem było także to, że wśród współpracowników ANG są także osoby głuche, stąd też podążamy za ich rekomendacją – powiedział Artur Nowak-Gocławski, Prezes Grupy ANG.

Ponadto Grupa ANG podpisała Deklarację Odpowiedzianej Sprzedaży. Dokument wyznacza ramy odpowiedzialności wobec konsumenta, a także promuje działania wykraczające poza wymagania określone prawem i zachęca do ciągłego doskonalenia się w tym obszarze.

Artykuły powiązane

ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku

W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...

VAT w odszkodowaniu z OC – decyzja Sądu Najwyższego przesunięta na wrzesień

Sąd Najwyższy odroczył do 24 września 2025 roku podjęcie uchwały, która miała rozstrzygnąć, czy podatek VAT powinien być...

Zastrzeżony PESEL a ubezpieczenie OC – koniec z polisami na cudze dane

Od 27 listopada 2025 roku w życie wejdą przepisy, które umożliwią ubezpieczycielom sprawdzanie, czy numer PESEL osoby ub...