W Black Friday Polacy wydają blisko 176% więcej na zakupy w Internecie, niż w poprzednim miesiącu – wynika z danych KIR. Z kolei z danych Google Trends wynika, że najwięcej zapytań o reklamacje przypada na 2-8 grudnia, czyli okres zaraz po piątkowych obniżkach. I jak wskazują eksperci DAS Towarzystwa Ubezpieczeń Ochrony Prawnej, niezadowoleni klienci mogą mieć problem z dokonaniem zwrotu lub reklamacji.
Artykuły powiązane

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania
RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.
Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.
W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...