W Black Friday Polacy wydają blisko 176% więcej na zakupy w Internecie, niż w poprzednim miesiącu – wynika z danych KIR. Z kolei z danych Google Trends wynika, że najwięcej zapytań o reklamacje przypada na 2-8 grudnia, czyli okres zaraz po piątkowych obniżkach. I jak wskazują eksperci DAS Towarzystwa Ubezpieczeń Ochrony Prawnej, niezadowoleni klienci mogą mieć problem z dokonaniem zwrotu lub reklamacji.
Artykuły powiązane

Zmiany w OC od 10 września 2025 – co musisz wiedzieć
Od 10 września 2025 r. zmieniają się zasady dotyczące ubezpieczenia OC po zakupie auta. Nowy właściciel będzie mógł wypo...

Ubezpieczenia w I połowie 2025: więcej wypłat, wyższe składki i rekordowe zyski
W I połowie 2025 roku ubezpieczyciele wypłacili aż 26,3 mld zł odszkodowań – to o 10% więcej niż rok wcześniej – wynika...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 3
Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...