bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Getin Bank z nowym formatem kampanii kredytu gotówkowego

Getin Bank z nowym formatem kampanii kredytu gotówkowego

Dodano: 2021-08-23
Publikator: informacja prasowa

20 sierpnia Getin Bank zaczął kampanię marketingową w nowym formacie reklamowym. W jej ramach przygotowane zostały spoty reklamowe, które będą emitowane zarówno w telewizji, jak i w internecie.  Kampania ma na celu promocję kredytów gotówkowych.

Kampania reklamowa podkreśla najwyższą jakość obsługi i usług bankowych Getin. Bank zaznacza, iż na rzecz swoich klientów,w ramach wsparcia, działają nowi brand heroes marki Getin Bank – profesjonalni bankowcy. Ich celem jest wsparcie klientów w codziennych sprawach związanych z bankowością.

– Nasz bank od lat zajmuje wiodące miejsca w rankingach i badaniach dotyczących jakości obsługi. Z punktu widzenia Klienta ta jakość przejawia się przede wszystkim w odczuwanej wygodzie korzystania z naszych usług oraz w sprawności działania banku. Klienci chcą załatwiać swoje sprawy – zarówno te codzienne, jak i te poważniejsze – łatwo i szybko, a sam bank powinien być przy tym niemal niezauważalny. Z kolei po stronie banku za tym wszystkim stoją ludzie – pracownicy, którzy codziennym zaangażowaniem i pracą dbają o tę jakość. Nasz nowy format reklamowy pozwolił nie tylko w kreatywny sposób połączyć wszystkie te elementy, ale także wyraźnie odróżnić się od reklam innych instytucji finansowych – mówi Łukasz Penszko, dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej Getin Noble Banku.

Kampania reklamowa dotycząca kredytów gotówkowych obejmuje szereg działań marketingowych, w tym m.in. video online, display, działania programmatic, działania w Google, performance marketing i komunikację w mediach społecznościowych oraz w telewizji. Przekaz marketingowy obejmuje również witryny wszystkich 300 placówek Getin Banku, ekrany LCD oraz materiały drukowane.

Za koncepcję reklamową i kreację przekazu marketingowego jest odpowiedzialna agencja Heart & Brain. Autorem sesji zdjęciowej oraz produkcji spotów jest dom produkcyjny Houdini Film. Realizacja działań performance jest pod kierownictwem domu mediowego Spark Foundry we współpracy z Performics.

Spoty reklamowe będą emitowane do końca września.

Artykuły powiązane

Walka z smishingiem: nowe przepisy wprowadzają blokowanie fałszywych SMS-ów przez operatorów telekomunikacyjnych

Od 25 marca 2024 roku zaczęły obowiązywać nowe przepisy, które nakładają obowiązek na operatorów telekomunikacyjnych do...

Nowe przepisy na rzecz recyklingu

Na portalu Rządowego Centrum Legislacji opublikowano projekt nowych przepisów dotyczących po...

KNF: Kolejna wersja metodyki BION dla ubezpieczycieli za 2023 rok

W dniu 1 marca 2024 r. Urząd Komisji Nadzoru Finansowego opublikował nową wersję metodyki Rocznego Badania i Oceny Nad...