20 sierpnia Getin Bank zaczął kampanię marketingową w nowym formacie reklamowym. W jej ramach przygotowane zostały spoty reklamowe, które będą emitowane zarówno w telewizji, jak i w internecie. Kampania ma na celu promocję kredytów gotówkowych.
Kampania reklamowa podkreśla najwyższą jakość obsługi i usług bankowych Getin. Bank zaznacza, iż na rzecz swoich klientów,w ramach wsparcia, działają nowi brand heroes marki Getin Bank – profesjonalni bankowcy. Ich celem jest wsparcie klientów w codziennych sprawach związanych z bankowością.
– Nasz bank od lat zajmuje wiodące miejsca w rankingach i badaniach dotyczących jakości obsługi. Z punktu widzenia Klienta ta jakość przejawia się przede wszystkim w odczuwanej wygodzie korzystania z naszych usług oraz w sprawności działania banku. Klienci chcą załatwiać swoje sprawy – zarówno te codzienne, jak i te poważniejsze – łatwo i szybko, a sam bank powinien być przy tym niemal niezauważalny. Z kolei po stronie banku za tym wszystkim stoją ludzie – pracownicy, którzy codziennym zaangażowaniem i pracą dbają o tę jakość. Nasz nowy format reklamowy pozwolił nie tylko w kreatywny sposób połączyć wszystkie te elementy, ale także wyraźnie odróżnić się od reklam innych instytucji finansowych – mówi Łukasz Penszko, dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej Getin Noble Banku.
Kampania reklamowa dotycząca kredytów gotówkowych obejmuje szereg działań marketingowych, w tym m.in. video online, display, działania programmatic, działania w Google, performance marketing i komunikację w mediach społecznościowych oraz w telewizji. Przekaz marketingowy obejmuje również witryny wszystkich 300 placówek Getin Banku, ekrany LCD oraz materiały drukowane.
Za koncepcję reklamową i kreację przekazu marketingowego jest odpowiedzialna agencja Heart & Brain. Autorem sesji zdjęciowej oraz produkcji spotów jest dom produkcyjny Houdini Film. Realizacja działań performance jest pod kierownictwem domu mediowego Spark Foundry we współpracy z Performics.
Spoty reklamowe będą emitowane do końca września.