bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Generali – zmiany w sieci sprzedaży agencyjnej

Generali – zmiany w sieci sprzedaży agencyjnej

Dodano: 2022-09-02
Publikator: informacja prasowa

Wraz z początkiem września Generali połączyło sieci sprzedażowe marek Generali, Proama i Generali Agro. Tym samym w życie zostały wprowadzone zmiany przygotowywane przez ostatnie miesiące.

W nowej odsłonie wymienione marki będą obsługiwane przez jednego menadżera sprzedaży. Natomiast agent otrzyma w Generali jeden punkt kontaktu.

Warto zauważyć, że łącząc siły sprzedażowe, Generali daje agentom blisko 130 menadżerów posiadających doświadczenie. Ci ostatni mają mniejszy geograficznie obszar do obsługi niż do tej pory. Dzięki temu będą bliżej agenta.

Przypisanie agenta do menedżera odbyło się w oparciu o deklarowane miejsce wykonywania czynności przez agenta.

Jak mówi jeden z członków zarządu Generali Polska – „Wiemy, że relacje są w ubezpieczeniach najważniejsze, dlatego chcemy, by nasi menedżerowie byli bliżej agentów. Zmiana ta ma na celu lepszą dostępność, efektywniejszą komunikację i możliwość poświęcenia przez menedżerów jak najwięcej czasu na spotkania i kontakty z agentami”.

Artykuły powiązane

Trzeba uważać komu wysyłany jest dokument potwierdzający przyznanie odszkodowania

Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych nałożył na ubezpieczyciela administracyjną karę pieniężną w wysokości 103 752...

Ubezpieczyciel jednak wypłaci odszkodowanie bliskim ofiar wypadku na A1

Tragiczny wypadek na autostradzie A1 miał miejsce 16 września 2023 r. To właśnie tego dnia kierowca jadący z p...

Pracodawca musi prowadzić teczki nawet jeśli nie wykonuje kontroli trzeźwości

Państwowa Inspekcja Pracy oraz Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej potwierdzają, że nawet jeśli pracodawca nie wy...