bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Generali – zmiany w sieci sprzedaży agencyjnej

Generali – zmiany w sieci sprzedaży agencyjnej

Dodano: 2022-09-02
Publikator: informacja prasowa

Wraz z początkiem września Generali połączyło sieci sprzedażowe marek Generali, Proama i Generali Agro. Tym samym w życie zostały wprowadzone zmiany przygotowywane przez ostatnie miesiące.

W nowej odsłonie wymienione marki będą obsługiwane przez jednego menadżera sprzedaży. Natomiast agent otrzyma w Generali jeden punkt kontaktu.

Warto zauważyć, że łącząc siły sprzedażowe, Generali daje agentom blisko 130 menadżerów posiadających doświadczenie. Ci ostatni mają mniejszy geograficznie obszar do obsługi niż do tej pory. Dzięki temu będą bliżej agenta.

Przypisanie agenta do menedżera odbyło się w oparciu o deklarowane miejsce wykonywania czynności przez agenta.

Jak mówi jeden z członków zarządu Generali Polska – „Wiemy, że relacje są w ubezpieczeniach najważniejsze, dlatego chcemy, by nasi menedżerowie byli bliżej agentów. Zmiana ta ma na celu lepszą dostępność, efektywniejszą komunikację i możliwość poświęcenia przez menedżerów jak najwięcej czasu na spotkania i kontakty z agentami”.

Artykuły powiązane

Przełomowy wyrok w Londynie – koniec miliardowego sporu o samoloty przejęte przez Rosję

11 czerwca 2025 r. Wysoki Trybunał Sprawiedliwości w Londynie (High Court of Justice) ogłosił precedensowy wyrok w spr...

Liczba wypadków spowodowanych przez zagranicznych kierowców w Polsce spada

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (PBUK) przedstawiło najnowsze dane dotyczące wypadków drogowych z ud...

ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku

W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...