bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Generali – zmiany w sieci sprzedaży agencyjnej

Generali – zmiany w sieci sprzedaży agencyjnej

Dodano: 2022-09-02
Publikator: informacja prasowa

Wraz z początkiem września Generali połączyło sieci sprzedażowe marek Generali, Proama i Generali Agro. Tym samym w życie zostały wprowadzone zmiany przygotowywane przez ostatnie miesiące.

W nowej odsłonie wymienione marki będą obsługiwane przez jednego menadżera sprzedaży. Natomiast agent otrzyma w Generali jeden punkt kontaktu.

Warto zauważyć, że łącząc siły sprzedażowe, Generali daje agentom blisko 130 menadżerów posiadających doświadczenie. Ci ostatni mają mniejszy geograficznie obszar do obsługi niż do tej pory. Dzięki temu będą bliżej agenta.

Przypisanie agenta do menedżera odbyło się w oparciu o deklarowane miejsce wykonywania czynności przez agenta.

Jak mówi jeden z członków zarządu Generali Polska – „Wiemy, że relacje są w ubezpieczeniach najważniejsze, dlatego chcemy, by nasi menedżerowie byli bliżej agentów. Zmiana ta ma na celu lepszą dostępność, efektywniejszą komunikację i możliwość poświęcenia przez menedżerów jak najwięcej czasu na spotkania i kontakty z agentami”.

Artykuły powiązane

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego

Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...

Rosnące zainteresowanie prywatnymi ubezpieczeniami zdrowotnymi – podsumowanie roku 2024

W 2024 roku Polacy wydali na prywatne ubezpieczenia zdrowotne aż 2,3 miliarda złotych, co oznacza wzrost o 35,3% w p...

939 miliardów złotych w ubezpieczeniach – przedsiębiorcy szukają ochrony przed ryzykiem

W 2024 roku polskie firmy ubezpieczyły swoje obroty handlowe na kwotę przekraczającą 939 miliardów złotych. Choć przych...