bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Generali uruchomiło telefoniczne dyżury menadżerów ds. likwidacji szkód

Generali uruchomiło telefoniczne dyżury menadżerów ds. likwidacji szkód

Dodano: 2017-07-11

Generali stawia na proklienckość. Towarzystwo ubezpieczeń od lipca dokonało rozszerzeń kilku swoich produktów w oparciu o potrzeby i oczekiwania klientów. Teraz zakład ubezpieczeń dokonuje zmian także w zakresie usług likwidacji szkód.

Generali na prośbę swoich klientów uruchomiło specjalny numer telefonu. Co tydzień dyżur przy nim będą pełnić menedżerowie towarzystwa odpowiedzialni za obszar likwidacji szkód.

– Klienci i poszkodowani są w centrum naszego zainteresowania. Ich opinie są dla nas bardzo ważne. Chcemy, żeby cała kadra menedżerska Generali odpowiedzialna za likwidację szkód, doskonale rozumiała perspektywę Klienta korzystającego z naszych usług. Bezpośredni kontakt to najprostszy lecz niejedyny sposób, żeby przybliżyć się do realizacji tego celu – wyjaśnia Jakub Jacewicz, członek Zarządu Generali T.U. S.A. odpowiedzialny za likwidację szkód.

Artykuły powiązane

Nowe narzędzie FOTO w walce z przestępczością ubezpieczeniową

Pod koniec 2024 r. branża ubezpieczeniowa w Polsce wdrożyła innowacyjny system FOTO, wspierający likwidację szkód komun...

Rekordowa kara dla Poczty Polskiej za naruszenie RODO w sprawie wyborów kopertowych

Poczta Polska znalazła się w centrum kontrowersji po tym, jak Urząd Ochrony Danych Osobowych (UODO) nałożył na nią rek...

Szybcy i…nielegalni – dostawcy jedzenia na elektrycznych pojazdach poza kontrolą

Coraz więcej dostawców jedzenia korzysta z elektrycznych hulajnóg i rowerów, ale okazuje się, że część tych pojazdów wca...