bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Generali uruchomiło telefoniczne dyżury menadżerów ds. likwidacji szkód

Generali uruchomiło telefoniczne dyżury menadżerów ds. likwidacji szkód

Dodano: 2017-07-11

Generali stawia na proklienckość. Towarzystwo ubezpieczeń od lipca dokonało rozszerzeń kilku swoich produktów w oparciu o potrzeby i oczekiwania klientów. Teraz zakład ubezpieczeń dokonuje zmian także w zakresie usług likwidacji szkód.

Generali na prośbę swoich klientów uruchomiło specjalny numer telefonu. Co tydzień dyżur przy nim będą pełnić menedżerowie towarzystwa odpowiedzialni za obszar likwidacji szkód.

– Klienci i poszkodowani są w centrum naszego zainteresowania. Ich opinie są dla nas bardzo ważne. Chcemy, żeby cała kadra menedżerska Generali odpowiedzialna za likwidację szkód, doskonale rozumiała perspektywę Klienta korzystającego z naszych usług. Bezpośredni kontakt to najprostszy lecz niejedyny sposób, żeby przybliżyć się do realizacji tego celu – wyjaśnia Jakub Jacewicz, członek Zarządu Generali T.U. S.A. odpowiedzialny za likwidację szkód.

Artykuły powiązane

Ułatwienie zawierania codziennych umów dzięki systemowi teleinformatycznemu – nowelizacja ustawy

Projekt ustawy zakłada wprowadzenie nowego systemu teleinformatycznego, który ma wspierać zawieranie i przechowywanie po...

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania

RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...