bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Generali uruchomiło telefoniczne dyżury menadżerów ds. likwidacji szkód

Generali uruchomiło telefoniczne dyżury menadżerów ds. likwidacji szkód

Dodano: 2017-07-11

Generali stawia na proklienckość. Towarzystwo ubezpieczeń od lipca dokonało rozszerzeń kilku swoich produktów w oparciu o potrzeby i oczekiwania klientów. Teraz zakład ubezpieczeń dokonuje zmian także w zakresie usług likwidacji szkód.

Generali na prośbę swoich klientów uruchomiło specjalny numer telefonu. Co tydzień dyżur przy nim będą pełnić menedżerowie towarzystwa odpowiedzialni za obszar likwidacji szkód.

– Klienci i poszkodowani są w centrum naszego zainteresowania. Ich opinie są dla nas bardzo ważne. Chcemy, żeby cała kadra menedżerska Generali odpowiedzialna za likwidację szkód, doskonale rozumiała perspektywę Klienta korzystającego z naszych usług. Bezpośredni kontakt to najprostszy lecz niejedyny sposób, żeby przybliżyć się do realizacji tego celu – wyjaśnia Jakub Jacewicz, członek Zarządu Generali T.U. S.A. odpowiedzialny za likwidację szkód.

Artykuły powiązane

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 2

Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...

Ubezpieczenie OC pracowników i członków zarządu nie jest kosztem spółki

Naczelny Sąd Administracyjny w wyroku z dnia 23 lipca 2025 r. (sygn. akt II FSK 1402/22) orzekł, że składki na ube...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 1

  Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących d...