bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Fronczewski i Strejlau promują markę TUZ Ubezpieczenia

Fronczewski i Strejlau promują markę TUZ Ubezpieczenia

Dodano: 2021-06-08
Publikator: informacja prasowa

7 czerwca dwie stacje ogólnopolskie: RMF FM i Radio Classic oraz 28 stacji regionalnych zaczęły emitować pierwszy z dwóch spotów produktowych, w których wykorzystywany jest głos Piotra Fronczewskiego.

Kampania rozpoczęła się od emisji spotu wizerunkowego z byłym trenerem piłkarskim, pracującym obecnie jako ekspert w kanałach telewizyjnych, Andrzejem Strejlauem. Reklamy są emitowane rano i popołudniu w dniach po czerwcowych meczach polskiej reprezentacji piłki nożnej, zarówno po meczach towarzyskich, jak i meczach mistrzostw Europy. Muzykę do spotów skomponował Janusz Stokłosa.

– Dzięki współpracy ze słynnym aktorem i uznanym kompozytorem chcemy wypromować nasz nowy sztandarowy produkt, czyli Bezpieczny Dom. To kompleksowe ubezpieczenie domu lub mieszkania, rodziny lub bliskich, a nawet – i tu jedna z nowości na rynku – psa lub kota – tłumaczy prezes TUZ Ubezpieczenia, Piotr Zadrożny.

Artykuły powiązane

Brak nadzoru przy modernizacji strony doprowadził do wycieku danych

Spółka Panek SA nie wdrożyła skutecznych środków technicznych i organizacyjnych mających na celu zabezpieczenie przetw...

NSA: Fiskus ma więcej czasu na ściąganie zaległych podatków

Organy skarbowe wygrały spór dotyczący przedawnienia zobowiązań podatkowych. Naczelny Sąd Administracyjny w uchwale z...

Odmowa rozłożenia składek na raty przez ZUS a możliwość odwołania do sądu – uchwała Sądu Najwyższego

Sąd Najwyższy w uchwale z dnia 10 grudnia 2024 r. (sygn. akt III UZP 3/24) uznał, że odmowa rozłożenia składek na raty p...