7 czerwca dwie stacje ogólnopolskie: RMF FM i Radio Classic oraz 28 stacji regionalnych zaczęły emitować pierwszy z dwóch spotów produktowych, w których wykorzystywany jest głos Piotra Fronczewskiego.
Kampania rozpoczęła się od emisji spotu wizerunkowego z byłym trenerem piłkarskim, pracującym obecnie jako ekspert w kanałach telewizyjnych, Andrzejem Strejlauem. Reklamy są emitowane rano i popołudniu w dniach po czerwcowych meczach polskiej reprezentacji piłki nożnej, zarówno po meczach towarzyskich, jak i meczach mistrzostw Europy. Muzykę do spotów skomponował Janusz Stokłosa.
– Dzięki współpracy ze słynnym aktorem i uznanym kompozytorem chcemy wypromować nasz nowy sztandarowy produkt, czyli Bezpieczny Dom. To kompleksowe ubezpieczenie domu lub mieszkania, rodziny lub bliskich, a nawet – i tu jedna z nowości na rynku – psa lub kota – tłumaczy prezes TUZ Ubezpieczenia, Piotr Zadrożny.