Polskie firmy mają niewiele – ponad rok – na dostosowanie się do unijnego rozporządzenia GDPR (General Data Protection Regulation) o ochronie danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych o swobodnym przepływie danych osobowych. Jeśli tego nie zrobią, grożą im kary w wysokości do 20 milionów euro lub 4 proc. rocznego obrotu, przypomina firma Onwelo.
Artykuły powiązane

Nowe narzędzie FOTO w walce z przestępczością ubezpieczeniową
Pod koniec 2024 r. branża ubezpieczeniowa w Polsce wdrożyła innowacyjny system FOTO, wspierający likwidację szkód komun...

Rekordowa kara dla Poczty Polskiej za naruszenie RODO w sprawie wyborów kopertowych
Poczta Polska znalazła się w centrum kontrowersji po tym, jak Urząd Ochrony Danych Osobowych (UODO) nałożył na nią rek...

Szybcy i…nielegalni – dostawcy jedzenia na elektrycznych pojazdach poza kontrolą
Coraz więcej dostawców jedzenia korzysta z elektrycznych hulajnóg i rowerów, ale okazuje się, że część tych pojazdów wca...