bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Analizy i raporty
Europ Assistance podsumowuje wakacyjne zgłoszenia assistance

Europ Assistance podsumowuje wakacyjne zgłoszenia assistance

Dodano: 2017-09-13

Europ Assistance Polska podsumowała zgłoszenia assistance zrealizowane podczas tegorocznych wakacji. Z analizy EAP wynika, że najczęściej Polacy potrzebowali pomocy dot. assistance samochodowego (68%). W przypadku awarii lub kolizji firma najczęściej organizowała holowanie, usprawnienie na miejscu zdarzenia i organizację pojazdu zastępczego. Sprawy z zakresu pomocy medycznej stanowiły natomiast 16% wszystkich interwencji. 31% z nich dotyczyły organizowania usług medycznych i zwrotu kosztów leczenia.

– Wakacje, to niezwykle pracowity czas w branży assistance. W tym okresie Polacy dużo podróżują, również za granicę i częściej potrzebują pomocy assistance. Jak co roku najbardziej popularnym rodzajem pomocy był assistance samochodowy, zauważyliśmy jednak kilkuprocentowy, w stosunku do ubiegłorocznego sezonu, wzrost zgłoszeń z zakresu assistance medycznego, najczęściej pomocy lekarskiej potrzebowali turyści przebywający na wypoczynku w zagranicznych kurortach – wyjaśnia Marcin Zieliński, Dyrektor Departamentu Sprzedaży w Europ Assistance Polska.

Artykuły powiązane

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego

Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...