bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
ERGO Hestia z najlepszym wskaźnikiem zadowolonych klientów

ERGO Hestia z najlepszym wskaźnikiem zadowolonych klientów

Dodano: 2017-04-20

ERGO Hestia odnosząc się do opublikowanego przez Rzecznika Finansowego sprawozdania za 2016 r. podaje, iż osiągnęła najlepszy wskaźnik zadowolonych klientów. RF w swojej publikacji zawarł dane pochodzące od instytucji finansowych, obejmujące m.in. liczbę i sposób rozpatrzenia reklamacji czy sporów sądowych (czytaj więcej: RF: w 2016 r. wniesiono ponad 13 tys. skarg na zakłady ubezpieczeń). Jak podaje ubezpieczyciel, najlepszy wynik jest efektem konsekwentnej realizacji strategii Najwyższego Standardu Ochrony, którą firma realizuje w oparciu o troskę i dialog ze wszystkimi partnerami i ubezpieczonymi.

– Najwyższy Standard Ochrony to strategia, która na każdym poziomie kontaktu z klientem stawia na dialog wokół jego indywidualnych potrzeb i oczekiwań. W 2016 roku uruchomiliśmy nowoczesną platformę obsługi wszystkich operacji ubezpieczeniowych – iHestię, co pozwoliło uprościć wiele procesów i usprawnić kontakt z klientem. Równocześnie stale podnosimy poziom likwidacji szkód – mówi Agnieszka Zych, dyrektor Biura Zarządzania Jakością ERGO Hestii.

Artykuły powiązane

Odszkodowanie się należy pomimo, że ubezpieczający skłamał

Rzecznik Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej w swojej opinii z dnia 27 czerwca 2024 r. (sygn. C-236/23) s...

Łatwiejsza transgraniczna współpraca między organami nadzoru w przypadku zmiany siedziby zakładu ubezpieczeń

Europejski Urząd Nadzoru Ubezpieczeń i Pracowniczych Programów Emerytalnych (EIOPA) postanowił uzupełnić swoją decyzję z...