bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Ergo Hestia z czatbotem dla swoich klientów

Ergo Hestia z czatbotem dla swoich klientów

Dodano: 2021-11-02

Ergo Hestia udostępniła dla swoich klientów czatbota. Za jego pomocą można szybko i sprawnie uzyskać informacje na temat swojej polisy, oferty ubezpieczenia czy szkody.

Uruchomiony czatbot można znaleźć na stronie Ergo Hestia. Powinien on służyć pomocą zarówno klientom potencjalnym, poszukującym informacji o ofercie ubezpieczyciela, jak również i klientom obecnym, którzy chcą załatwić sprawy związane z posiadaną polisą lub z likwidacją szkody.

− Rozwiązanie, choć nowe, cieszy się dużym i wciąż rosnącym zainteresowaniem. Obecnie jest to 3,5 tys. zainicjowanych rozmów dziennie – mówi Małgorzata Warczak, analityk biznesowo-systemowy IT w Ergo Hestii. − Po otwarciu okienka czatu klienci mogą wskazać, czy kontaktują się w sprawie obsługi polisy lub szkody, poszukują kontaktu do agenta czy chcą się dowiedzieć czegoś na temat oferty ubezpieczyciela. Zrobią to, klikając w odpowiedni przycisk. Również za pomocą przycisków będą mogli np. doprecyzowywać swoje oczekiwania względem poszukiwanego produktu.

− Model jest tak skonstruowany, żeby klient znakomitą część rozmowy mógł przejść bez pisania. A kiedy np. dotrze do oferty, której poszukiwał, w najbardziej dogodnym dla niego wariancie, dostanie dodatkowo możliwość pobrania PDF-a z jej skrótowym opisem. Dokument może zachować albo np. przekazać swojemu agentowi, który dzięki temu od razu będzie wiedział, czego klient szukał – tłumaczy ekspertka. − A jeśli klient nie ma swojego agenta, również czatbot pomoże mu wyszukać odpowiednią osobę. Użytkownik zostanie poproszony o podanie kodu pocztowego, a narzędzie wyświetli mu na mapie najbliższe placówki pośredników.

Ważnym obszarem obsługiwanym przez czatbota są zapytania obecnych klientów dotyczące ich umów. Za pomocą czatbotu klienci otrzymają informacje związane ze statusem polisy: czy jest nadpłata, czy niedopłata, czy polisa jest jeszcze aktywna, jakie ryzyka obejmuje. Następnym i najczęściej poruszanym tematem do rozmów z czatbotem jest likwidacja szkody. Po wpisaniu numeru szkody klient otrzyma informacje jaki jest jej status, a także uzyska dane kontaktowe do opiekuna szkody.

Kolejnym dużym obszarem są sprawy obsługowe, które również załatwi czatbot: jak anulować polisę, jak złożyć wypowiedzenie, jak rozliczyć sprzedaż pojazdu, czy gdzie przesłać dokument złomowania. Na wszystkie te pytania klienci Ergo Hestia będą mogli dostać odpowiedzi w trybie natychmiastowym, nie szukając ich na stronie i bez oczekiwania na połączenie z konsultantem infolinii. 

Artykuły powiązane

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego

Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...