bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
ERGO Hestia: Wprowadzamy nowy poziom dialogu z agentami

ERGO Hestia: Wprowadzamy nowy poziom dialogu z agentami

Dodano: 2017-03-13

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia powołało nową instytucję w organizacji – Rzecznik Agenta. Do pełnienia tej funkcji została powołana Anna Gładkowska. Rzecznik będzie rozwiązywał problemy, przyjmował uwagi i analizował zastrzeżenia zgłaszane przez agentów.

Funkcja Rzecznika polega na reprezentowaniu interesów agentów w organizacji. Rzecznik Agenta będzie przede wszystkim zajmował się pilnymi sprawami agentów, ale też będzie odpowiedzialny za inicjowanie i wdrażanie zmian, mających wpływ na poprawę jakości pracy agenta pod kątem obsługi i sprzedaży.

Artykuły powiązane

Naruszenie RODO – czy zawsze obowiązuje kara finansowa?

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w wyroku z 26 września 2024 r. (sygn. C-768/21) orzekł, że organ ochr...

Podejrzenie popełnienia przestępstwa nie wystarcza do dyscyplinarki

Sąd Okręgowy w Sieradzu, w wyroku z 10 lipca 2024 r. (sygn. akt IV Pa 80/24), orzekł, że pracodawca może rozw...

Kolejne wyłudzenia od ubezpieczycieli, tym razem o wartości 7 mln zł

Prokuratura Rejonowa Katowice-Południe skierowała do sądu akt oskarżenia przeciwko siedmiu osobom, oskarżonym o wyłu...