bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
ERGO Hestia: Wprowadzamy nowy poziom dialogu z agentami

ERGO Hestia: Wprowadzamy nowy poziom dialogu z agentami

Dodano: 2017-03-13

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia powołało nową instytucję w organizacji – Rzecznik Agenta. Do pełnienia tej funkcji została powołana Anna Gładkowska. Rzecznik będzie rozwiązywał problemy, przyjmował uwagi i analizował zastrzeżenia zgłaszane przez agentów.

Funkcja Rzecznika polega na reprezentowaniu interesów agentów w organizacji. Rzecznik Agenta będzie przede wszystkim zajmował się pilnymi sprawami agentów, ale też będzie odpowiedzialny za inicjowanie i wdrażanie zmian, mających wpływ na poprawę jakości pracy agenta pod kątem obsługi i sprzedaży.

Artykuły powiązane

Niedostosowanie prędkości jako rażące niedbalstwo – ważne orzeczenie SN

Sąd Najwyższy uznał, że rażące niedbalstwo może prowadzić do utraty prawa do świadczeń z ubezpieczenia wypadkowego. W te...

Liczba wypadków spowodowanych przez zagranicznych kierowców w Polsce spada

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (PBUK) przedstawiło najnowsze dane dotyczące wypadków drogowych z ud...

ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku

W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...