bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
ERGO Hestia: Wprowadzamy nowy poziom dialogu z agentami

ERGO Hestia: Wprowadzamy nowy poziom dialogu z agentami

Dodano: 2017-03-13

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia powołało nową instytucję w organizacji – Rzecznik Agenta. Do pełnienia tej funkcji została powołana Anna Gładkowska. Rzecznik będzie rozwiązywał problemy, przyjmował uwagi i analizował zastrzeżenia zgłaszane przez agentów.

Funkcja Rzecznika polega na reprezentowaniu interesów agentów w organizacji. Rzecznik Agenta będzie przede wszystkim zajmował się pilnymi sprawami agentów, ale też będzie odpowiedzialny za inicjowanie i wdrażanie zmian, mających wpływ na poprawę jakości pracy agenta pod kątem obsługi i sprzedaży.

Artykuły powiązane

ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku

W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...

VAT w odszkodowaniu z OC – decyzja Sądu Najwyższego przesunięta na wrzesień

Sąd Najwyższy odroczył do 24 września 2025 roku podjęcie uchwały, która miała rozstrzygnąć, czy podatek VAT powinien być...

Zastrzeżony PESEL a ubezpieczenie OC – koniec z polisami na cudze dane

Od 27 listopada 2025 roku w życie wejdą przepisy, które umożliwią ubezpieczycielom sprawdzanie, czy numer PESEL osoby ub...