ERGO Hestia wdrożyła rozwiązanie #TotalnieZdalnie, które opiera się na zasadzie Prześlij, Potwierdź, Zapłać. Klient, aby „podpisać” umowę o ubezpieczenie, musi jedynie wejść na przesłany przez agenta link i wpisać swój PESEL lub kod z wiadomości SMS. Rozwiązanie jest możliwe dzięki korzystaniu z systemów: iHestia, Jupiter i Syriusz.
Artykuły powiązane

Spotkanie z Polską Izbą Ubezpieczeń dotyczące projektu rekomendacji w zakresie dystrybucji ubezpieczeń
3 kwietnia 2025 roku w siedzibie Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego odbyły się rozmowy z przedstawicielami Polskiej Iz...

Problemy z e-Doręczeniami, a terminy podatkowe
Ministerstwo Finansów wyjaśniło w komunikacie, że o dochowaniu podatkowego terminu w systemie e-Doręczenia decyduje data...

Sąd: Dyscyplinarka za brak badań była nieuzasadniona
Sąd Rejonowy w Człuchowie (wyrok z 20 grudnia 2024 r., sygn. akt IV 471/24) uznał, że pracownica nie naruszyła pods...