bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
ERGO Hestia stosuje uproszczone procedury po nawałnicach dla klientów indywidualnych i przedsiębiorców

ERGO Hestia stosuje uproszczone procedury po nawałnicach dla klientów indywidualnych i przedsiębiorców

Dodano: 2017-08-28

ERGO Hestia podaje, że dzięki uproszczeniu procedur i zaangażowaniu likwidatorów wielu poszkodowanych otrzymało już odszkodowania po sierpniowych nawałnicach. W nawiedzone przez wichury rejony ubezpieczyciel przesunął likwidatorów mobilnych z innych województw.

– Przyjęliśmy i nadal przyjmujemy więcej zgłoszeń szkód niż standardowo w podobnym okresie czasu. Najwięcej poszkodowanych zgłasza się do nas z województwa wielkopolskiego. Stamtąd jest co czwarta szkoda. Oczywiście likwidujemy też szkody w województwach pomorskim, kujawsko-pomorskim oraz dolnośląskim – wskazuje Marcin Seklecki, dyrektor ds. Obsługi Szkód Detalicznych ERGO Hestii.

Artykuły powiązane

Rekordowa kara dla Poczty Polskiej za naruszenie RODO w sprawie wyborów kopertowych

Poczta Polska znalazła się w centrum kontrowersji po tym, jak Urząd Ochrony Danych Osobowych (UODO) nałożył na nią rek...

Szybcy i…nielegalni – dostawcy jedzenia na elektrycznych pojazdach poza kontrolą

Coraz więcej dostawców jedzenia korzysta z elektrycznych hulajnóg i rowerów, ale okazuje się, że część tych pojazdów wca...

Roczne sprawozdanie EIOPA dotyczące sankcji nałożonych na mocy dyrektywy w sprawie dystrybucji ubezpieczeń

W dniu 29 stycznia 2025 roku Europejski Urząd Nadzoru Ubezpieczeń i Pracowniczych Programów Emerytalnych (EIOPA) op...