Zbliżający się koniec roku skłania do podsumowań. Za kilka miesięcy poznamy wyniki finansowe ubezpieczycieli, wcześniej zapewne prognozy na rok 2018, który już za progiem.
– Na ubezpieczenia można i trzeba patrzeć z wielu perspektyw – mówi Mikołaj Kunica, dyrektor Biura Komunikacji ERGO Hestii. – Klienci, pośrednicy, czy same towarzystwa ubezpieczeń – każdy widzi inną część całości. Dlatego postanowiliśmy sprawdzić, jak wygląda pełny obraz. To był na pewno dobry rok dla nas, ale również dla naszych partnerów. Zrobiliśmy przegląd zdobytych nagród i wyróżnień otrzymanych w 2017 roku. Okazuje się, że ERGO Hestia została doceniona przez rynek w obszarze ubezpieczeń korporacyjnych i detalicznych na polu likwidacji szkód, obsługi klienta, czy rozwoju nowych technologii. To potwierdzenie Najwyższego Standardu Ochrony ERGO Hestii – podsumowuje Mikołaj Kunica.
1. raz zyskaliśmy tytuł Lidera Informatyki 2017 Computerworld
Nagroda w kategorii „Bankowość i Finanse” jest efektem umiejętnego łączenia ubezpieczeń i najnowszych technologii. Kapituła doceniła przede wszystkim wdrożenie w 2016 roku iHestii – rozwiązania, z którego w rok po prezentacji korzysta ponad 11 tysięcy agentów ubezpieczeniowych zapewniając swoim klientom Najwyższy Standard Ochrony.
3. raz zdobyliśmy nagrodę Złoty Zderzak
Właściciele warsztatów naprawczych po raz trzeci docenili ERGO Hestię za najwyższą jakość współpracy, poziom kompetencji i rzetelność oraz za szybkość wypłat. To odzwierciedla m.in. duże inwestycje w nowoczesne narzędzia wsparcia całego procesu likwidacji szkód, co pozwala zaoferować klientom oraz partnerom usługę ERGO Hestia Pomoc 24.
7. raz otrzymaliśmy Gwiazdę Jakości ObsługiERGO Hestia już czwarty rok z rzędu została wyróżniona Gwiazdą Jakości Obsługi. Nagroda ta odzwierciedla głosy konsumentów, którzy przez cały rok na portalu jakoscobslugi.pl oraz przy użyciu aplikacji mobilnej Premia360 oddawali swoje głosy na firmy, które ich zdaniem oferują najwyższy standard obsługi. Dzięki opiniom konsumentów wybrane firmy zyskały ponadprzeciętny wskaźnik NPS, co oznacza, że są najchętniej polecane innym klientom.