EIOPA podsumowała dotychczasową działalność podmiotów z sektora ubezpieczeniowego na rzecz łagodzenia skutków pandemii wśród swoich klientów. EIOPA wyróżniła takie praktyki jak: respektowanie przez ubezpieczycieli szkód spowodowanych wybuchem pandemii i zapewnienie dostępu do swoich usług ubezpieczeniowych pomimo okoliczności, które mogą im uniemożliwić wywiązywanie się ze swoich zobowiązań.
Artykuły powiązane

Działalność gospodarcza wliczana do stażu pracy – nowe uprawnienia od 2026 roku
Od 1 stycznia 2026 roku osoby, które przez lata prowadziły własną działalność gospodarczą, uzyskają nowe p...

Ułatwienie zawierania codziennych umów dzięki systemowi teleinformatycznemu – nowelizacja ustawy
Projekt ustawy zakłada wprowadzenie nowego systemu teleinformatycznego, który ma wspierać zawieranie i przechowywanie po...

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania
RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...