W dniu 25 listopada 2016 r. Concordia Ubezpieczenia zorganizowała „Dni Wartości”. W tym dniu odbyło się spotkanie zarządu z pracownikami, była fotobudka, kolorowe koszulki i plakaty. Od samego rana nie zabrakło również mnóstwa dobrego humoru, otwartości i przyjaznej atmosfery – podaje ubezpieczyciel. Pomysł na zorganizowanie „Dni Wartości” zrodził się samoistnie. Ubezpieczyciel chciał w ten sposób zaakcentować to, co od zawsze było, jest i będzie dla niego ważne.
Artykuły powiązane

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.
W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego
Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...

Rosnące zainteresowanie prywatnymi ubezpieczeniami zdrowotnymi – podsumowanie roku 2024
W 2024 roku Polacy wydali na prywatne ubezpieczenia zdrowotne aż 2,3 miliarda złotych, co oznacza wzrost o 35,3% w p...