bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Donoria zmienia logo

Donoria zmienia logo

Dodano: 2016-12-23

Broker ubezpieczeniowy Donoria S.A. ma nowe logo. W ten sposób spółka chce podkreślić swoje wartości oraz przynależność do globalnej instytucji ubezpieczeniowej.

Donoria jest obecna na polskim rynku finansowym od ponad 20 lat. W 2014 r. stała się częścią Howden Broking Group – instytucji uznawanej za największego niezależnego pośrednika ubezpieczeniowego na świecie. „Mimo dynamicznego wzrostu, wartości Donorii pozostają niezmienne. To zaangażowanie, spójność, komunikacja, elastyczność i co najważniejsze – odpowiedzialność” – podaje spółka na swojej stronie internetowej.

– Liście w naszym nowym logotypie mają na celu podkreślenie wartości, którymi kierujemy się od początku działalności. Geneza nazwy Donoria wywodzi się od łacińskiego „dono, donare”, co oznacza obdarowywać, dawać. W naszym rozumieniu oznacza to dodawanie wartości naszym klientom – wyjaśnia Dariusz Zajączkowski, Prezes Donoria S.A.

Zmiana kolorystyki nowego logotypu na charakterystyczną dla grupy Howden błękitno – granatową ma podkreślić integralność z międzynarodową firmą brokerską i dostęp do sprawdzonych, międzynarodowych rozwiązań ubezpieczeniowych.

Tradycję i nowe możliwości przedstawia także nowe hasło brokera: „Globalne możliwości blisko Ciebie” – podaje spółka w komunikacie prasowym.

Artykuły powiązane

Przełomowy wyrok w Londynie – koniec miliardowego sporu o samoloty przejęte przez Rosję

11 czerwca 2025 r. Wysoki Trybunał Sprawiedliwości w Londynie (High Court of Justice) ogłosił precedensowy wyrok w spr...

Liczba wypadków spowodowanych przez zagranicznych kierowców w Polsce spada

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (PBUK) przedstawiło najnowsze dane dotyczące wypadków drogowych z ud...

ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku

W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...