bg
Chcę wiedzieć o...

CUK Ubezpieczenia proponuje nowy produkt dla doradców klientów – CUK Digital Agent. Ubezpieczyciel swoją decyzję o wdrożeniu nowego projektu popiera danymi wskazującymi, że wciąż 90 proc. transakcji obsługuje doradca – bez względu na formę kontaktu z klientem. W takich realiach, w procesie cyfryzacji sektora ubezpieczeniowego, niezbędne są narzędzia i szkolenia dla doradców w zakresie sprzedaży i obsługi klienta.

Ewolucja w obszarze sprzedaży ubezpieczeń

Opisywany projekt to wizja doradcy, który nie jest związany ze stacjonarnym punktem sprzedaży czy inną formą biurowej obsługi klientów. Jest on mobilny, jednocześnie zachowuje dostęp do wszystkich narzędzi CUK. Dzieje się to dzięki integracji danych zgromadzonych z CRM, multiagencji i powiązanych baz danych towarzystw ubezpieczeniowych, pozwalających na opracowanie oferty dopasowanej do dotychczasowej historii ubezpieczeniowej konkretnego klienta.

Istotne jest tu wyposażenie doradcy w niezbędne narzędzia do pozyskiwania nowych klientów, budowania sieci kontaktów, jej monetyzacji oraz kreowania wizerunku. Co więcej, CUK Digital Agent umożliwia digitalizację danych potrzebnych do pracy agentowi, co pozwala temu ostatniemu „skupić się na rozwijaniu aktywności rynkowej”.  

Ponadto projekt wprowadza obsługę omnikanałową, co zabezpiecza proces rozliczeniowy. Przytoczone nawet wówczas, jeśli kupujący zdecyduje się na zamknięcie transakcji, np. poprzez contact center albo aplikację. OmniCUK ma bowiem uzupełniać projekt CUK Digital Agent za sprawą integracji siedmiu płaszczyzn aktywności komercyjnej: aplikacji, strony cuk.pl, contactcenter, strefy klienta, CUK Digital Agent, sprzedaży wznowieniowej oraz zakupu w placówce.

Doradca z solidnym wsparciem

Z multiagencją współpracuje ponad dwa tysiące doradców. Daje to możliwość przekazywania podstawowej wiedzy marketingowej zgodnie z przekonaniem, że na poziomie lokalnym to doradcy mają najlepsze rozeznanie rynkowe. Stąd funkcjonowanie komplementarnej platformy marketCUK, na której doradca, po konsultacji z ekspertami marketingu, sam może skomponować zestawy działań promocyjnych. Jeden z ekspertów CUK zapewnia: „Doradcy mogą zamówić dedykowane pakiety działań promocyjnych i gadżety. Każdą realizację wspomagamy konsultacjami z działem marketingu i PR w centrali. To pozwala w pełni wykorzystać potencjał lokalnego rozpoznania rynku i zasoby narzędzi dostarczanych centralnie”.  

Artykuły powiązane

ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku

W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...

VAT w odszkodowaniu z OC – decyzja Sądu Najwyższego przesunięta na wrzesień

Sąd Najwyższy odroczył do 24 września 2025 roku podjęcie uchwały, która miała rozstrzygnąć, czy podatek VAT powinien być...

Zastrzeżony PESEL a ubezpieczenie OC – koniec z polisami na cudze dane

Od 27 listopada 2025 roku w życie wejdą przepisy, które umożliwią ubezpieczycielom sprawdzanie, czy numer PESEL osoby ub...