bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Departament Obsługi Klienta RESO wydłuża godziny pracy

Departament Obsługi Klienta RESO wydłuża godziny pracy

Dodano: 2017-08-02

Od dnia 1 sierpnia 2017 r. Departament Obsługi Klienta RESO Europa Service będzie pracować każdego dnia tygodnia dłużej o 4 godziny. Infolinia będzie czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 22:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00. Jak podaje RESO zmiana godzin pracy infolinii spowodowana jest przede wszystkim znaczącym wzrostem sprzedaży produktów ubezpieczeniowych (czytaj więcej: Rekordowe półrocze w RESO Europa Service).

Departament odpowiedzialny za obsługę infolinii, zajmuje się przyjmowaniem szkód i reklamacji, przekazywaniem informacji na temat przebiegu procesu likwidacji szkody, prezentowaniem oferty sprzedażowej, jak również wyjaśnianiem wszelkich wątpliwości związanych z produktami czy usługami w zakresie ubezpieczeń. Z pomocy infolinii mogą skorzystać zarówno klienci, jak i agenci.

– Od sierpnia Departament Obsługi Klienta będzie pracował w systemie zmianowym, dzięki czemu nasi klienci będą mogli zadzwonić do nas w dogodnym dla siebie czasie. Poza tym po raz kolejny zwiększyliśmy zatrudnienie w naszej komórce – w ciągu ostatnich dwóch lat ilość konsultantów wzrosła dwuipółkrotnie – powiedziała Ewa Ulikowska, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta RESO Europa Service. Jestem przekonana, że dzięki wprowadzonym zmianom poprawimy skuteczność obsługi dzwoniących do nas klientów – dodała Ulikowska.

Artykuły powiązane

ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku

W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...

VAT w odszkodowaniu z OC – decyzja Sądu Najwyższego przesunięta na wrzesień

Sąd Najwyższy odroczył do 24 września 2025 roku podjęcie uchwały, która miała rozstrzygnąć, czy podatek VAT powinien być...

Zastrzeżony PESEL a ubezpieczenie OC – koniec z polisami na cudze dane

Od 27 listopada 2025 roku w życie wejdą przepisy, które umożliwią ubezpieczycielom sprawdzanie, czy numer PESEL osoby ub...