Ubezpieczyciele prześcigają się w ofertach, które mają przyciągnąć jak największą liczbę klientów. Dodatkowo zmiany technologiczne zmuszają ubezpieczycieli do szukania innowacji. Jedną z nich jest ubezpieczenie na kilka godzin. Czy takie rozwiązanie zdobędzie zainteresowanie ze strony klientów?
Artykuły powiązane

Ubezpieczenia w I połowie 2025: więcej wypłat, wyższe składki i rekordowe zyski
W I połowie 2025 roku ubezpieczyciele wypłacili aż 26,3 mld zł odszkodowań – to o 10% więcej niż rok wcześniej – wynika...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 3
Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 2
Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...