Zgodnie z art. 8 ustawy o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym, w przypadku niedotrzymania terminów określonych w ustawie reklamację uważa się za rozpatrzoną zgodnie z wolą klienta. Czy w związku z tym ustawa wyłącza możliwość kwestionowania przez podmioty rynku finansowego zasadności roszczeń klienta?
Artykuły powiązane

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 1
Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących d...

Osobiste Konta Inwestycyjne (OKI): 100 tys. zł rocznie bez podatku
Rząd planuje wprowadzenie Osobistych Kont Inwestycyjnych (OKI), które pozwolą inwestować do 100 000 zł rocznie bez poda...

Zmiany na rynku kryptowalut
Rada Ministrów przyjęła nowy projekt ustawy o rynku kryptoaktywów, przygotowanym przez Ministerstwo Finansów. Przepisy t...