bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Czatbot służy pomocą w PZU

Czatbot służy pomocą w PZU

Dodano: 2021-09-16
Publikator: informacja prasowa

PZU przetestowało na swoich pracownikach czatbota. W okresie pilotażu sztuczna inteligencja udzieliła odpowiedzi na prawie 15 tys. zapytań w rozmowach z 5 tys. pracowników.

Trwający od stycznia bieżącego roku pilotaż zakończył się sukcesem, dlatego czatbot testowany jest teraz w innych obszarach.

– Potwierdzamy, że nasz czatbot zakończył okres próbny i już na stałe dołączył do PZU – żartuje Anna Oszczepalińska, dyrektor Centrum Operacji Pracowniczych, i tłumaczy, że wirtualny asystent służy pomocą pracownikom PZU, którzy szukają odpowiedzi na pytania związane z urlopami, zasiłkami, benefitami czy pracowniczym programem emerytalnym, zagadnieniami związanymi z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych, rozliczeniami PIT, krwiodawstwem czy kwestiami wynikającymi z sytuacji pandemicznej. 

Czatbot wykorzystuje mechanizmy sztucznej inteligencji, konkretniej uczenia maszynowego. Dzięki temu, z każdym pytaniem lepiej rozumie jego znaczenie, co pozwala przygotowywać mu coraz precyzyjniejsze odpowiedzi. Z jakości obsługi czatbota zadowolonych było ¾ pracowników PZU.

Artykuły powiązane

W 2023 r. ubezpieczono obroty handlowe o wartości aż 911 mld zł

Polska Izba Ubezpieczeń w dniu 8 kwietnia 2024 r. opublikowała informację zgodnie, z którą w 2023 roku ubezpieczyciele o...

Bezpiecznie zaplanuj majówkę 2024!

Korzystając z jednodniowego urlopu, możesz cieszyć się pięciodniowym wolnym od środy. Tylko czwartek, 2 maja, to dzień r...

Czy pracodawcy muszą usuwać CV kandydatów od razu po rekrutacji? Wyrok NSA

Naczelny Sąd Administracyjny w wyroku z dnia 20 lutego 2024 r. (sygn. akt III OSK 2700/22) orzekł, że pracodawcy mogą pr...