bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Czatbot służy pomocą w PZU

Czatbot służy pomocą w PZU

Dodano: 2021-09-16
Publikator: informacja prasowa

PZU przetestowało na swoich pracownikach czatbota. W okresie pilotażu sztuczna inteligencja udzieliła odpowiedzi na prawie 15 tys. zapytań w rozmowach z 5 tys. pracowników.

Trwający od stycznia bieżącego roku pilotaż zakończył się sukcesem, dlatego czatbot testowany jest teraz w innych obszarach.

– Potwierdzamy, że nasz czatbot zakończył okres próbny i już na stałe dołączył do PZU – żartuje Anna Oszczepalińska, dyrektor Centrum Operacji Pracowniczych, i tłumaczy, że wirtualny asystent służy pomocą pracownikom PZU, którzy szukają odpowiedzi na pytania związane z urlopami, zasiłkami, benefitami czy pracowniczym programem emerytalnym, zagadnieniami związanymi z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych, rozliczeniami PIT, krwiodawstwem czy kwestiami wynikającymi z sytuacji pandemicznej. 

Czatbot wykorzystuje mechanizmy sztucznej inteligencji, konkretniej uczenia maszynowego. Dzięki temu, z każdym pytaniem lepiej rozumie jego znaczenie, co pozwala przygotowywać mu coraz precyzyjniejsze odpowiedzi. Z jakości obsługi czatbota zadowolonych było ¾ pracowników PZU.

Artykuły powiązane

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego

Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...