Na portalu forsal.pl został opublikowany artykuł nt. bezpośredniej sprzedaży ubezpieczeń. Mimo że obecnie polski rynek ubezpieczeniowy charakteryzuje się niskim udziałem directu, to zakłady ubezpieczeń powinny inwestować w rozwój tego kanału, szczególnie platform e-commerce, za sprawą wejścia na rynek młodszych grup klientów.
Artykuły powiązane
Cyfryzacja, a ubezpieczenia – aż 75% ubezpieczycieli dąży do rozwoju IT
W dniu 25 kwietnia 2024 r. Polska Izba Ubezpieczeń we współpracy z Accenture opublikowała drugą edycję raportu „Cyfr...
W 2023 r. ubezpieczono obroty handlowe o wartości aż 911 mld zł
Polska Izba Ubezpieczeń w dniu 8 kwietnia 2024 r. opublikowała informację zgodnie, z którą w 2023 roku ubezpieczyciele o...
Bezpiecznie zaplanuj majówkę 2024!
Korzystając z jednodniowego urlopu, możesz cieszyć się pięciodniowym wolnym od środy. Tylko czwartek, 2 maja, to dzień r...