bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Concordia otwiera się na nowe pokolenie klientów

Concordia otwiera się na nowe pokolenie klientów

Dodano: 2018-10-04
Publikator: informacja prasowa

Paweł Zawisza, członek zarządu Concordia Ubezpieczenia odpowiedzialny za sprzedaż i marketing, przedstawił w materiale prasowym, że głównym wyzwaniem stojącym przed branżą ubezpieczeniową jest wejście na rynek nowego pokolenia klientów. Z tego powodu zakład ubezpieczeń podejmuje współpracę z młodymi osobami, poznając ich oczekiwania i potrzeby.

Artykuły powiązane

Zmiany w OC od 10 września 2025 – co musisz wiedzieć

Od 10 września 2025 r. zmieniają się zasady dotyczące ubezpieczenia OC po zakupie auta. Nowy właściciel będzie mógł wypo...

Ubezpieczenia w I połowie 2025: więcej wypłat, wyższe składki i rekordowe zyski

W I połowie 2025 roku ubezpieczyciele wypłacili aż 26,3 mld zł odszkodowań – to o 10% więcej niż rok wcześniej – wynika...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 3

Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...