Kierunki rozwoju dystrybucji usług finansowych są w dużej mierze uzależnione od potrzeb klientów. Wiedza pozyskana w internecie pozwala na wzrost poziomu świadomości nabywcy na temat produktu bądź usługi, a to przekłada się na wyższe wymagania stawiane doradcom finansowym i sprzedawcom.
Artykuły powiązane

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 3
Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 2
Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...

Ubezpieczenie OC pracowników i członków zarządu nie jest kosztem spółki
Naczelny Sąd Administracyjny w wyroku z dnia 23 lipca 2025 r. (sygn. akt II FSK 1402/22) orzekł, że składki na ube...