Compensa wprowadziła możliwość otrzymania wypłaty odszkodowania w ciągu kilku godzin po kontakcie z rzeczoznawcą. Automatyczna wypłata nastąpi również po skorzystaniu z warsztatu partnerskiego firmy.
Automatyczne wypłaty Compensa wprowadziła pół roku temu. Wtedy były one przeznaczone wyłącznie dla klientów, którzy wybrali uproszczoną ścieżkę likwidacji. Najpierw klient otrzymuje wiadomość SMS z linkiem do aplikacji mobilnej. Za jej pośrednictwem można przekazać dokumenty i zdjęcia dotyczące szkody oraz podać numer konta do wypłaty odszkodowania. Pieniądze są wypłacane automatycznie i od razu po otrzymaniu wyceny zdarzenia. Teraz Compensa wprowadza tę samą możliwość dla klientów, którzy wolą kontakt osobisty z rzeczoznawcą lub wybrali warsztat partnerski ubezpieczyciela.
– Wprowadzone rozwiązanie oszczędza czas zarówno klienta, jak i likwidatora. Teraz nie musi on już sprawdzać, czy spełnione są warunki do przyjęcia odpowiedzialności i wypłaty odszkodowania. W przypadku automatycznej wypłaty system sam wszystko podsumowuje. – podkreśla Rafał Mosionek, członek zarządu Compensy odpowiedzialny m.in. za obszar likwidacji szkód.