bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Colonnade stawia na multikanałowość i rozwijanie platformy dla brokerów

Colonnade stawia na multikanałowość i rozwijanie platformy dla brokerów

Dodano: 2017-07-18

Paweł Holnicki-Szulc, dyrektor generalny Colonnade Insurance, w rozmowie z agencją Newseria wskazuje, że w zakresie dystrybucji swoich produktów, ubezpieczyciel stawia na multikanałowość i rozwijanie specjalnej platformy dla brokerów.

– Multikanałowość, dywersyfikacja portfela i kanałów sprzedaży są w centrum naszej strategii na najbliższe lata. Oprócz kanału brokerskiego i sprzedaży bezpośredniej stawiamy również na telemarketing, bancassurance, programy partnerskie oraz sprzedaż online przez stronę internetową. Mamy również specjalną platformę dla naszych partnerów biznesowych, przede wszystkim brokerów, którą chcemy intensywnie rozwijać w najbliższych latach – zapowiada Paweł Holnicki-Szulc.

W dniu 1 lipca 2017 r. marka Colonnade weszła na polski rynek ubezpieczeniowy. Należy ona do kanadyjskiej grupy Fairfax Holdings Limited z siedzibą w Toronto. W październiku 2016 r. Fairfax przejęło aktywa operacyjne oraz pracowników American International Group (czytaj więcej: Od lipca AIG przekształci się w Colonnade Insurance).

Artykuły powiązane

Zmiany w OC od 10 września 2025 – co musisz wiedzieć

Od 10 września 2025 r. zmieniają się zasady dotyczące ubezpieczenia OC po zakupie auta. Nowy właściciel będzie mógł wypo...

Ubezpieczenia w I połowie 2025: więcej wypłat, wyższe składki i rekordowe zyski

W I połowie 2025 roku ubezpieczyciele wypłacili aż 26,3 mld zł odszkodowań – to o 10% więcej niż rok wcześniej – wynika...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 3

Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...