UNIQA rozpoczęła współpracę z Fundacją Zwolnieni z Teorii.
Jest to kolejna organizacja, z którą ubezpieczyciel prowadzi projekt związany z edukacją na temat wspomnianego w tytule hejtu. W ramach programu uczestnicy z całego kraju zorganizują projekty społeczne dotyczące problemu hejtu. Oddolne działania młodych ludzi (uczniów szkół średnich i studentów), jakimi będą warsztaty, wydarzenia, kampanie w internecie i aplikacje, zamienią się w formę walki z hejtem.
Dyrektor Departamentu Zarządzania Marką w UNIQA zauważa, że: „UNIQA od lat angażuje się w działania edukacyjne i komunikacyjne związane z problemem hejtu w internecie. Chcemy być marką, która wsłuchuje się w głos klienta i reaguje na problemy szybko zmieniającego się świata. Życie dzieci i nastolatków w coraz większym stopniu przenosi się do sieci, co sprawia, że są oni coraz bardziej narażeni m.in. na hejt w internecie”.
Program rozpoczął się w listopadzie br. i potrwa do kwietnia 2023 r.