bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Co wspólnego z hejtem w internecie ma UNIQA?

Co wspólnego z hejtem w internecie ma UNIQA?

Dodano: 2022-11-22
Publikator: informacja prasowa

UNIQA rozpoczęła współpracę z Fundacją Zwolnieni z Teorii.

Jest to kolejna organizacja, z którą ubezpieczyciel prowadzi projekt związany z edukacją na temat wspomnianego w tytule hejtu. W ramach programu uczestnicy z całego kraju zorganizują projekty społeczne dotyczące problemu hejtu. Oddolne działania młodych ludzi (uczniów szkół średnich i studentów), jakimi będą warsztaty, wydarzenia, kampanie w internecie i aplikacje, zamienią się w formę walki z hejtem.

Dyrektor Departamentu Zarządzania Marką w UNIQA zauważa, że: „UNIQA od lat angażuje się w działania edukacyjne i komunikacyjne związane z problemem hejtu w internecie. Chcemy być marką, która wsłuchuje się w głos klienta i reaguje na problemy szybko zmieniającego się świata. Życie dzieci i nastolatków w coraz większym stopniu przenosi się do sieci, co sprawia, że są oni coraz bardziej narażeni m.in. na hejt w internecie.

Program rozpoczął się w listopadzie br. i potrwa do kwietnia 2023 r.

Artykuły powiązane

Nowe Rekomendacje KNF dla zakładów ubezpieczeń dotyczące oceny odpowiedniości ubezpieczenia na życie z elementem inwestycyjnym

W dniu 15 września 2023 r. Komisja Nadzoru Finansowego przyjęła jednogłośnie Rekomendacje dla zakładów ubezpieczeń dotyc...

Nowe zagadnienia na egzaminie dla kandydatów na agentów ubezpieczeniowych

W związku z wprowadzeniem do polskiego porządku prawnego Ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o ogólnoeuropejskim in...

Kolejny ubezpieczyciel ukarany przez KNF

W dniu 13 września 2023 r. Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała informację o nałożeniu kary na spółkę Link4 Towarzy...