Tylko co piąty dyrektor z sektora finansowego jest przekonany o możliwościach branży w zakresie wykrywania cyberataków. Z drugiej strony, wykazują zadowolenie za wzrostu zaufania ich klientów do stosownych w organizacjach systemów zabezpieczeń IT. Takie wnioski płyną z raportu „Waluta Zaufania: Dlaczego Banki i Firmy Ubezpieczeniowe Muszą Lepiej Dbać o Bezpieczeństwo Danych Swoich Klientów” opracowanego przez Digital Transformation Institute Capgemini.
Artykuły powiązane
Niedostosowanie prędkości jako rażące niedbalstwo – ważne orzeczenie SN
Sąd Najwyższy uznał, że rażące niedbalstwo może prowadzić do utraty prawa do świadczeń z ubezpieczenia wypadkowego. W te...
Liczba wypadków spowodowanych przez zagranicznych kierowców w Polsce spada
Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (PBUK) przedstawiło najnowsze dane dotyczące wypadków drogowych z ud...
ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku
W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...